2015-10-13

Kolorowo i błyszcząco

Za oknami zrobiło się ciemno, szaro i zimno, dlatego postanowiłam skleić coś kolorowego i błyszczącego. Powstała kartka, którą jutro moja namłodsza siostra wręczy swojej wychowawczyni. Akurat tak się miło składa, że potworkowa pani daaaawno temu i mnie uczyła, więc przyjemność z tworzenia była podwójna ;)


 Tło kartki najpierw spryskałam mgiełkami - zieloną i różową, a następnie przez maskę nałożyłam zmieszane z turkusową mgiełką medium żelowe:


Żeby nadać kwiatkom trochę charakteru, wysmarowałam je pastą strukturalną:


Skład: mgiełki, medium żelowe, pasta strukturalna, maska i tekturka z Agaterii, kwiaty, kryształki, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. No to wychowawczyni pewnie była zachwycona!!!!!!!! Śliczne kolorki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Barwnie i stylowo :) Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dobrane kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, te kolory są niesamowite! wygląda to fantastycznie! i te kwiaty tak pięknie skomponowane, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra, aż się robi cieplej! Mnie teraz również ciągnie do zgoła niezimowej kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze jestem pod wrażeniem Twojego tła, no nie wiem, jak Ty je robisz :D kartka rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest kolorowa, jest błyszcząca, jest naprawdę Twoja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful card !! I like very much those colours, vibrants, and the flowers are fabulous. Big hugs. Caty

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory Asiu. Karteczka z podziękowaniem w takich barwach wywołuje uśmiech na twarzy, więc pani na pewno była nią zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo energetyczne tło :) Kartka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń