2015-06-25

Ku przygodzie!

Na swoje wakacje jeszcze trochę poczekam. Niektórzy, ciężko zapracowani, już zdążą zapomnieć o swoich urlopach, a ja wtedy będę się opalała gdzieś na gorącej plaży, jeśli oczywiście wszystko pójdzie zgodnie z planem. A mam nadzieję, że pójdzie, bo na zdjęcia z mojego wyjazdu już czeka sobie album, który skleiłam w nagłym przypływie weny, wakacyjnej oczywiście ;)

Tak prezentuje się okładka albumu, na której umieściłam odpowiednie hasło:


A tak wyglądają jego wnętrzności:




















Pod niektórymi zdjęciami, których tu jeszcze nie ma ;), umieściłam karteczki na zapiski:


Szczegóły:


Skład: papiery - UHK Gallery, Magiczna Kartka, Tilda, Prima oraz NN, stemple, kwiaty z WOC, Distressy, taśmy samoprzylepne oraz wycinanki z BSa i dziurkacza.

Album zgłaszam na wyzwanie:


Dziękuję za uwagę :*

14 komentarzy:

  1. super truper rewelacja! :) Bardzo bardzo mi się podoba! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album! Super klimat z wakacji- retro :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu przepiękny. ;) Bardzo romantyczny mimo wakacyjnego przeznaczenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudowny jest! Podziwiam połączenie tych wszystkich wzorów w pięknym, vintage'owym stylu :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :D Ja też już nie mogę się doczekać swoich wakacji :) Stworzyłaś piękną oprawę przyszłych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny!!! piękna praca powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka jest obłędna! Będę zgapiać, kiedy mi weny zabraknie ;)
    Jesteś świetnie przygotowana do wypoczywania. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Każdy element zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ klimatyczny albumik :) Absolutnie wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny! Bardzo podobają mi się wystemplowane tekturki i Tildkowe dodatki- oby Twoje wakacyjne chwile były tak udane jak ta fantastyczna praca: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny album! Zazdroszczę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny album, który gwarantuje udany wypoczynek!

    OdpowiedzUsuń