2014-11-01

Ostatnie pożegnanie

Tytuł dzisiejszego wpisu należy potraktować z przymrużeniem oka, bo, co prawda, jest to pożegnanie, ale na pewno nie ostatnie. Dzisiaj odchodzę z DT CraftBaru, któremu poświęciłam dużo energii i czasu. Zanim jednak pokażę swoją ostatnią inspirację dla tego sklepu, chciałabym podziękować całej craftbarowej ekipie za zaufanie, jakim mnie obdarzono i za miłą współpracę :*
Moją pożegnalną pracą jest mediowy tag, tym razem postawiłam na mocniejsze kolory:




Skład: mgiełki (ta, ta i ta), gesso, maska, tusz akrylowy, Distressy, craftbarowe róże (te i te), kwiat Scrapberry's, gaza, cekiny, wstążka oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje tagi :) Super jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu! Odchodzisz w wielkim stylu pozostawiając po sobie piękne prace a ta ostatnia to taka wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się dziełem i podziwiam ten niewymuszony dobór detali i kolorów, na który ja nie potrafiłabym się zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Idealnie zmediowany! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł bardzo poważny, aż się wystraszyłam ;) Piękny tag, świetnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! :)
    prześliczne kolory a mediowanie ... wiesz ze uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo, jak każdy Twój tag :) po raz kolejny super kolory, świetnie dobrane dodatki i warstwy... Bardzo podobają mi się zacieki na "murku" i czarne listki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Być z Tobą w tym samym DT to był naprawdę zaszczyt, tag cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaaa ale fajny efekt!!! Tag wygląda jakby był opalizujący :D BOMBA :D

    OdpowiedzUsuń