2014-09-20

Gotowanie z Chimerą

Dzisiaj znowu zmierzam się ze swoją słabością ;) Już wiele razy wspominałam o tym, że do gotowania mam dwie lewe ręce, straszny jednak ze mnie uparciuch, więc ciągle walczę z tą moją piętą achillesową. A żeby jakoś uprzyjemnić tę walkę, skleiłam sobie notes na przepisy:




Kieszonka na jakieś luźne różności:


Skład: papiery - NN, Studio75 oraz Piątek 13., wycinanki z BSa, wstążka, Distressy i różne tekturki.

Notes zgłaszam na wyzwanie Studia75:


Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jaki pierwszy przepis tam wpiszesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalny notes :) życzę Ci dużo samozaparcia i sukcesów kulinarnych :D i żebyś faktycznie wykorzystała ten notes, nie to co ja swój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, rewelacja! Z takim przepiśnikiem to na pewno Ci wszystko wyjdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam gotować i ponoć wychodzi mi całkiem nieźle, ale takiego ładnego przepiśnika to się jeszcze nie dorobilam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notes,twoje prace zawsze poznam wsród innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jaka fajna grafika :D Śliczny ten przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czegoś trzeba zacząć. ;-) Najlepiej od tego co wychodzi Ci świetnie - czyli notesu ;) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszny przepiśnik. Mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takim przepiśnikiem nie masz wyjścia, wypada coś ugotować, aby wpisać sprawdzony przepis do pięknego notesu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny notes :) Myślę, że biorąc przepisy z takiego, to lepiej idzie gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny przepiśnik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń