2014-01-21

Czarne urodziny

Uwielbiam czarny kolor (tak samo jak zielony i fioletowy), jest taki elegancki i tajemniczy. Niestety rzadko pojawia się na moich pracach, co zdecydowanie muszę zmienić. Zmianę zacznę od tej kartki urodzinowej:


Miałam problem, żeby zmieścić ten stempel w ramce, na szczęście są jeszcze tak pomysłowe osoby jak Hogata, z Jej porady skorzystałam :)


Skład: papier Prima, stempel z Agaterii, Distressy, tusz Memento, wycinanki z maszynki, kwiatki z WOC, wstążka, farba akrylowa, ramka z masy MS oraz taśma samoprzylepna.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba! i jak pomysłowo wykorzystałaś wykrojnik serduszka :) pozwolę sobie odgapić kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kartka jest przepiękna! piękny papier, kwiatuszki idealnie dobrane- miodzio

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i świetne logo w banerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudna kartka i co za połączenie kolorów mmmmm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja, idealnie dopasowana do "papierowego" wzoru. Czarny faktycznie jest trudny w kartkowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak pięknie! Te elementy serduszkowe mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  7. wiadomo, najpiękniejszy kolor na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszło wprowadzanie postanowień w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają te wiszące serducha :) kartka pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba...cudowna karteczka!
    Ciepło i serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jak ja lubię do Ciebie zgadać. Zawsze mogę napatrzyć się na piękną pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Jak Ty to robisz? czary po prostu :D
    Uściski

    OdpowiedzUsuń