2013-09-12

Jesienny tag

 Uwielbiam jesień, ale w tym roku jakoś nie mogę się pogodzić z odejściem lata, tyle się wydarzyło w moim życiu w te wakacje, że będę tęsknić, nawet bardzo. Powoli przestawiam się na jesienne klimaty stąd poniższy tag w typowo jesiennej kolorystyce:






Skład: papier z Makowego Pola, pasta strukturalna, mgiełki (ta, ta i ta), wycinanki z maszynki, gaza, wstążka oraz uhkowy motyl.

Jeśli ktoś ma ochotę zliftować mnie, zapraszam tutaj. A Dziewczynom z TDZ dziękuję za zmierzenie się z moją pracą, jest mi bardzo miło!


Dziękuję za uwagę :*

22 komentarze:

  1. Piękny tag :) Bardo jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała Ciebie zliftować ;) Mistrzyni przedarć wszelakich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jesienny tag! A lift bardzo kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest cudowny !! Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny tag. Ślicznie zmediowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Tag pachnie jesienią!

    a karteczkę chętnie zliftuję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny! ja mam nadzieję, że liście już niedługo zaczną spadać i zacznie się prawdziwa jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory na tagu rzeczywiście jak te ,które królują w jesienii.Piękne to !

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo, ale niesamowity tag! cudowny! kwiatki takie piękne, ten motyl i oczywiście tło - jak zawsze! cudowne!

    a z kartką spróbuję się zmierzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ten tag jest obłędny i jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny tag:)
    Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny tag!
    A kartkę może zliftuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, ale tag PRZECUDNY!!! Rewelacyjne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje prace jak zwykle są piękne. Wyróżniają się na tle innych, które oglądam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny tag, bardzo klimatyczny, idealnie oddałaś jesienne nastroje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba! Przepiękny tag!

    OdpowiedzUsuń
  17. za każdym razem zachwyca mnie jak Ty cudnie mieszasz kolory :) piękny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no i nie potrafię się zdecydować, co podoba mi się bardziej - ten iście mediowy tag, czy zachwycająco poprzedzierana karteczka ;) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje tagi :).. Ja kocham lato, w tym roku przeminęło mi jakoś za szybko i trochę niezauważalnie :(... Ale staram się myśleć pozytywnie o jesieni i nawet się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń