2013-04-22

Na dwie okazje

Tym razem mam do pokazania dwie, zupełnie proste kartki, ich główną ozdobą jest piękny papier w kwiaty. Dodatkowo pierwszej kartce uroku dodaje wstążka, drugiej natomiast błyszczący na kilometr ćwiek. Koniec teorii czas na praktykę, przedstawiam Wam więc dzisiejsze bohaterki:




Skład: papiery BG i Rapakivi, ćwiek i wstążka ze scrap.com.peelu, Distressy, stempel z Agaterii, perełki w płynie oraz napis z Galerii Rae.

Z ogłoszeń ;)
Czy  lubicie smashowanie? Zapraszam Was do Agaterii, gdzie powstał nowy dział - SMASH, znajdziecie tam przeróżne stemple, które umilą Wam pracę z zeszytami.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Z takimi kartkami to same piękne życzenia i oni na pewno będą żyć długo i szczęśliwie :) Bardzo podobają mi się rozdarcia, a ta druga karteczka jest taka ciekawa! Świetnie wymyślone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niby takie proste a jakie niebanalne. Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ostatnio modne są takie rozdarcia :) Tobie wychodzą genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, super!! :) A ja nigdy nie umiem wykorzystać tak intensywnie wzorzystego papieru :

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Obie świetne, ale bardziej podoba mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prześliczne, chociaż mi bardziej podoba się druga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana te rozdarcia to istny szał. Karteczki piękne obie bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne gnieciuchy - wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super obie są ładne ale kompozycja tej drugiej podoba mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, nic więcej im nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie proste, a jednak bardzo oryginalne - świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne kartki, uwielbiam takie rozrywania, składania i inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są śliczne :).. proste ale prezentują się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń