2013-03-19

Dziewczynkowo

Jakiś czas temu powierzono mi bardzo ważne zadanie - zrobienie kartki na 5. urodziny uroczej dziewczynki. Miało być różowo, czerwono i ze zdjęciem. Idealny okazał się papier Bo Bunny Love Letters, który oprócz wymaganych kolorów ma na sobie prześliczne serduszka. Długo nie musiałam się zastanawiać, co małe kobietki lubią najbardziej, bo w końcu mam Potworka - miłośniczkę kwiatków, różyczek, brokatu, świecidełek itp.
 Mam nadzieję, że kartka spodoba się Julii :)




Skład: papier Bo Bunny, wycinanki z maszynki, papier brokatowy, kwiatki (w tym różyczka zrobiona przez Beacię) oraz napis z Galerii Rae podklejony taśmą dystansową.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Dziewczynka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno się spodoba. ma wszystko, co pięciolatki lubią najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! I mimo spełnienia wszystkich "dziewczynkowych" wymogów, daleko jej do przesłodzonego kiczu :D
    Jest słodka i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i kartka i dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna kartka :) idealna dla dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaeteczka jest bardzo wytworna!... w sam raz dla małej damy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest i ten kolor taki elektryzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zdecydowanie dziewczyny lubią takie kartki najbardziej :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka z pięknym zdjęciem :)..

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna!!! Bardzo dziewczęca - miałabym problem z czerwonym papierem, bo coś go mało u mnie - a zresztą to jest problem nawet z kupnem, a to taki ładny i ciepły kolor, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna! Idealna dla małej kobietki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, że zawarłaś w niej dziewczęcość, ale nie w formie przesłodzonej tylko bardzo stylowej :)

    OdpowiedzUsuń