2012-12-25

Tęsknię

Święta Bożego Narodzenia to dla mnie również czas tęsknoty za tymi, których już z nami nie ma. Jedną z takich osób jest moja ukochana babcia. Wybrałam zdjęcie przedstawiające ją jako młodą kobietę stojącą w  przepięknym ogrodzie. Kawałek tego ogrodu postanowiłam przenieść na scrapa. W tym celu odbiłam na papierze róże i wycięłam je. Te stemple to moja nowa miłość, można układać z nich przeróżne kompozycje. Żeby nadać całości charakteru gdzieniegdzie dodałam zawijasy. Tak prezentuje się LO:




Skład: papier Studio75, stemple z Agaterii: róże i zawijas, papierowe serwetki oraz wycinanki z dziurkacza i maszynki.

Koniecznie zajrzyjcie do Agaterii, gdzie czeka na Was świąteczna niespodzianka :)

Dziękuję za uwagę!

7 komentarzy:

  1. ŚLICZNY SCRAP!
    Oj tak tęsknota za tymi których z nami niema zwłaszcza przy wigilijnym stole jest bardzo dokuczliwa,ja pozegnałam najblizszą memu sercu osobę czyli moja mamę,a pomimo 15 lat tęsknie za nią jednakowo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny ten scrapek. Cudne kolorki i jak zawsze widać w nim Twoją rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały scrap. Te róże są świetne :)

    OdpowiedzUsuń