2012-10-24

Wieczna miłość

     Moi dziadkowie przeżyli razem pięćdziesiąt kilka lat. Ale jak to niestety w życiu bywa, śmierć dziadka rozdzieliła Ich na jakiś czas. Od dwóch lat jednak znów są razem i czuwają nad całą naszą rodziną. O takiej pięknej miłości trzeba mówić, dlatego tym razem wzięłam się za babcię i dziadka. Najlepsze w zdjęciu, które oscrapowałam jest to, że powstało ponad rok po ślubie, takie to czasy były. Uwielbiam tę fotografię z młodą, piękną babcią i z przystojnym dziadkiem, prawie Michaelem Douglasem ;)




Skład: papiery: Asica Scrap oraz Prima, papierowe serwetki, stemple: Agateria: cytat oraz rozetka, Prima, napis z Galerii Rae oraz tekturowe skrzydła ze stempell&kartoon.


Chciałam się jeszcze podzielić dobrą (przynajmniej dla mnie ;)) wiadomością, zostałam Scrapgangsterką :) Mam nadzieję, że dam radę!




Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Na pewno dasz radę, bo działasz, jesteś kreatywna i masz pomysły!
    Gratuluję!

    A jeśli chodzi o dziadkowy scrap - pięknie zatrzymałaś na tym papierku Ich miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap, jak przystało na oprawę pięknej miłości:))
    I gratuluję zostania scrapową gangsterką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję przyjęcia do gangu!
    Dziadkowie wspaniali i pięknie tę fotkę oprawiłaś. Oby wszystkich spotykała w zyciu taka piękna miłość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! I cudna, cudna historia opowiedziana wspaniale na tym scrapie.
    I cieszy mnie ogromnie Twoje uczestnictwo w DT scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, nostalgiczny skrap. To wspaniałe, że ludzie potrafią być ze sobą przez niemal całe życie...
    Nowego DT gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prace, które podkreślają historię jakiejś miłości. Uwielbiam wiedzieć, że są na świecie ludzie, którzy potrafią przenieść miłość przez całe, długie życie - to daje nadzieję na to, że jeśli tylko zechcemy, to i nam się to uda :)

    Wspaniały scrap, ma niesamowity klimat!

    Cieszę się, że będziesz z nami współtworzyć Scrapgang :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję DT - LO cudny i naprawdę warto uwiecznić taką cudną miłość kiedy wokoło tyle rozwodów.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję oczywiście zasilenia DT :D chociaż to pewnie dziewczynom z obecnego DT trzeba by pogratulować jak najbardziej słusznego wyboru : ) Twoja praca jak zwykle, przecudna :) i te listy i wycinanki i tuszowanie :) a taka miłość jest bezcenna, taka na zawsze, taka pełna i dzisiaj już niestety rzadko spotykana :) ale scrap fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uważam, że to słuszny wybór ;))) hihi :D

      Usuń
    2. ja też :D fajnie mieć Cię w DT :D

      Usuń
  9. Przepiękna praca. Klimatyczna i wspaniale skomponowana! Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za tyle miłych słów :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny, wzruszający scrap! A przy okazji i moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten scrap jest naprawdę niesamowity. I nie tyle na cudowne zdjęcie i historię, ale to jak Ty ubrałaś całą historię. Wygląda prześlicznie :)

    I moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!!! Twoje prace sprawiają, że sama mam ochotę stworzyć scrap - są lekkie, romantyczne, pełne szczegółów, dopracowane i piękne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny, mam nadzieję, że powstanie z tej serii cały album, może przy następnej okazji uda mi się pooglądać twoje scrapy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń