2012-04-19

Tajemniczy ogród

   Często śni mi się jedno piękne miejsce. Jest to ogród, gdzie drzewa są tak gęste, że nawet w dzień latarnie muszą się świecić. Ciekawa jestem, czy istnieje on naprawdę, czy to tylko wytwór mojej wyobraźni? RozLOsowałam się ostatnio, więc postanowiłam to miejsce przenieść na papier i oprawić wiosennie. Zdjęcie co prawda było zrobione w przydomowym ogródku, ale kto wie, może kiedyś to on będzie tym ze snów?


Udział wzięły głównie papiery tildowe ze Scrapgalerii oraz tradycyjnie już Webster's pages: Postcards from Paris, poza tym użyłam kilku różyczek z WOC: te i te, tekturowe wycinanki z Wycinanki i Scrapińca, serwetki gotowe i z maszynki, dziurkaczowe motyle, perełki w płynie oraz papierowe dodatki TSC.


Scrap powstał również z myślą o wyzwaniu WOC: Spring is in the air :)

Dziękuję za uwagę:*

16 komentarzy:

  1. oż Ty! coraz lepsze Ci te Lo wychodzą!!! super kolorki i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ogród z papieru może być tak tajemniczy to chyba nic nie stoi na przeszkodzie by tajemniczym ogrodem stał się ten przydomowy ;)
    Śliczności^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie!!! an tym zdjęciu wyglądasz troszkę jak ta aktorka z "Julki" ( ja ją bardzo lubię :) ....śliczne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już drugi raz mi to piszesz i jedna z moich koleżanek to przyznała, więc coś w tym musi być!! Czas na poważną rozmowę z rodzicami ;)

      Usuń
  4. WOW! This is one georgeous project!!! Beautiful papers and details! Thank you for celebrating Spring along with us at WOC this time :)
    Hugs, Lena Katrine

    OdpowiedzUsuń
  5. takie romantyczne scrapy idealnie Ci wychodzą! Cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i marzycielsko :) Prześliczne to zdjęcie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko,Chim jakie Ty piękne cuda tworzysz:) A jak się ładnie uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O masz od razu mi lepiej :) - fakt z nosa kapie, ale za to dostałam takiego wytrzeszczu oczu, że migdałki ze wstydu się schowały. Boski ten LO - i ten ogród. Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest absolutnie piękny! Wszystko ze sobą pasuje, a to zdjęcie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie! Oprawa pełna pozytywnej energii, świetnie skomponowana, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dosłownie urzekający! a zdjęcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Scrap niesamowity! Napatrzeć się nie mogę. Zwiewny i radosny, aż czuć powiew wiosennego wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczne są Twoje różane scrapy! :)))

    OdpowiedzUsuń