2012-04-09

Nie taka Wielkanoc

    A już myślałam, że Wielkanoc spędzę na krzesełku w ogrodzie, bez kurtki i innych szmatek, ktoś jednak zarządził inaczej. Nie było krzesełka, była za to kurtka z tymi innymi szmatkami i pierwszy wiosenny (lodowaty przy okazji) spacer, po którym zostały zdjęcia. Jedno z nich zdążyłam nawet oscrapować, zmotywował mnie do tego konkurs na forum Scrappassion. Jest zielono i trochę zimno, tak jak za oknem:


Całość skleiłam na papierze K&Co Ancestry, dodałam trochę UHK Gallery: Green Expectations- Besame Mucho i Paradiso Perduto, papier Prima Printery też znalazł tam swoje miejsce i oczywiście Webster's pages: Postcards from Paris


Dorzuciłam trochę stempli: NN i Phantom Pink Paislee, papierowe koronki oraz wycinanki z dziurkacza (MS) i maszynki.


Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny scrap! Ja właśnie swojego kończę :P
    Kolor włosów masz boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! a co t ya cudny kolor wlosow!!! swietne LO i piekna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie, całość fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja! i kolor włosów świetny. Zdradzisz mi jaki???

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne LO! Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie kolory! doskonała oprawa dla tych rudych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite !! A Twoje zdjęcie wpasowało się idealnie w to piękne LO. Sama wyglądasz na tym zdjęciu jak WIOSNA !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepięknie.. Nie mogę się napatrzeć na ilość detali. Bardzo podoba mi się jak wkomponowałaś ażurowe wycinanki, stemple. Podoba mi się to jak łączysz pozornie niepasujące do siebie papiery :). Podziwiam. A Twój kolor włosów.. obłędny :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram szczękę z ziemi jesteś po prostu niemożliwa. Cudnie wszystko tu wygląda. masz niesamowity talent do łączenia ze sobą najróżniejszych elementów. Wyglądasz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny scrap, a panienka na zdjęciu wręcz urzekająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oż ty!!! a ja myślałam,że się farbnę na rudo i Was zadziwię...a Ty mnie ubiegłaś kochana!! cudnie wyglądasz,zupełnie nie widać,że ci zimno było :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój scrap jest tak piękny, że aż nabrałam ochoty na zrobienie pierwszego w życiu LO!
    P.S. Masz fantastyczny kolorek na włosach ;) Me gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromonie się mi podoba to LO, ale najbardziej Ty w tych rudościach! REWELACJA!
    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń