2012-02-14

Walentynkowo

  Na zakończenie jeszcze ja poszaleję walentynkowo. Walentynka zamieszczona poniżej jest bezpańska oczywiście, ale jakoś udzielił mi się ten miłosny klimat i musiałam coś zrobić. Taka jakaś nostalgiczna wyszła i jeszcze wstążka brzydko ułożyła się do zdjęcia :( No nic, w każdym razie zgłaszam ją na wyzwanie ScrapMarketu.


Skład: obrazek znaleziony w sieci, papier to ILS- Maria Antonina, tycio tildowego cuda, napis z najnowszej (boskiej) kolekcji TSC, kwiaty i perełki z WOC, wycinanki z maszynki, gaza, wstążka ze scrap.com.peelu i motylek z jakiegoś nieokreślonego papieru.


Jestem mile zaskoczona, że tyle osób chce przyjąć moje cukierki pod swój dach :D
Dziękuję za uwagę :*

24 komentarze:

  1. super wintydżowy klimat, rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pięknie! Bardzo nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. totalnie obłędna! ma niesamowity klimat! podoba się okropniaście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Taka delikatna, ciepła i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kichaj niesforną wstążkę ,karteczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Romantyczna i retro :)
    Do mnie najnowsza kolekcja TSC jak na złość nie chce przyjść i przeżywam katusze czekając ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ;).. Super kompozycja ;). Piękne kwiatki.. i motylek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynki w takim wydaniu,jestem w stanie przełknąć:) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chimerku kochany piękna ta walentynka. Podobuje mi się strasznie. Kokarda natomiast ułożyła się w geście zachęty do wzięcia do ręki, zatem nic się nie stresuj.
    Jest cudna i ten motylek. Oj moja Ci ona :) jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tu klimatycznie :) cudowna walentynka i nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nostalgiczna, jak najbardziej, cudnie nostalgiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Walentynka no i ten ptaszek, boski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna;-) uwielbiam taki klimat;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu brzydko? mi tam się podoba :) zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności!! I cudna kolorystyka, mmm :) Bardzo przepraszam - właśnie zauważyłam, że wpisałam się na candy, a nie umieściłam info o słodkościach na blogu :( wszystko przez to, że zapisywałam się z domu ukochanego, a później o tym zapomniałam...

    No i ostatnio jakoś rzadziej komentuję... Ale chciałam zaznaczyć, że wciąż i niezmiennie uwielbiam tu zaglądać :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Nic się nie stało, info nie było konieczne ;)

      Usuń
    2. No właśnie wiem, że nie było konieczne, dlatego tym bardziej chciałam je umieścić ;) :*

      Usuń
  16. Piekna walentynka :)
    Jak to sie stalo, ze wczesniej tu nie wpadlam, nie zalapalam sie na candy ;( ;)

    OdpowiedzUsuń