2011-11-07

Wakacyjnie i deszczowo

Czasami jak już nie mam co robić na komputerze, to robię coś, żeby tylko go nie wyłączać i właśnie dzięki takiej zabawie odkopałam na dysku małego dinozaura. Album powstał na wrześniowy konkurs sklepu scrap.com.peelu, miało być deszczowo i wakacyjnie. Wakacje spędziłam w Szkocji, więc o deszcz nie musiałam się martwić. Album jest, jaki jest, nie w moim stylu, ale mimo wszystko dobrze mi się pracowało- ścinki i czarny cienkopis, w końcu czasem trzeba się oderwać. Mała relacja z wakacji:

Zielona buzia:


Zamek w Edynburgu, wymyśliłam sobie, że mieszka tam Dracula:



Ja i mój kuzyn po szkockim parlamentem (polecam zobaczyć cały budynek), mówią, że to podobno najbrzydszy budynek w Szkocji, ja jednak go polubiłam, nie jest brzydki, a ciekawy:


Tutaj to samo, pojawiły się tylko dwa dodatki w postaci mojej kuzynki i jej chłopaka:


Pałac królowej, może Harry był w środku?!


Ruiny, górki oraz nasza ekipa:




A to mój ukochany, tak pięknie pozował mi do zdjęć:





Ze Szkotem, zastanawiało mnie tylko jedno, na strzałce widać co ;):


W końcu pojawiło się słońce:


Piękna plaża i morze:



Poniżej w boskiej galerii- Camera Obscura, polecam:


A co mnie najbardziej zainteresowało w galerii??



Oczywiście kibel, chcę taki mieć!!:



Jedzenie było dobre, nawet bardzo:


I oczywiście budka, czerwona:


Nieszczęsny koniec, nie chciało mi się wracać:


Skład: papiery, głównie ILS, ale jest też scrap.com.peel i TSC.

8 komentarzy:

  1. Naprawdę cudny pamiątkowy album!!! jestem pod wrażeniem kreatywności :) no i Szkocja... marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah! no działo się działo! lekko crazy, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik, taki lekki i radosny, widać, że dobrze bawiłaś się w trakcie wakacji i w trakcie robienia albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie to wymyśliłaś i do tego tak inaczej niż dotychczas... Pomysłowo, kreatywnie bez nadmiaru przydasi. Dzięki temu skupi lam się na fokach i komentarzach do nich.

    Pozdrawiam ,Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny album...pełen energii (mimo deszczu:) i wspaniałych wspomnień...a kibel wymiata,tylko moje dzieciaki chyba by na niego nie usiadły bo bałyby się,że je potwór zje...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny, taki bałaganiarski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, wesoły, kolorowy albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny album !! Wesoły, pobazgrolony, młodzieżowy !!! Bardzo mi się podoba !!! :))

    OdpowiedzUsuń