2011-10-05

Fioletowy kocur

Ostatnią sobotę spędziłam w Opolu, na spotkaniu zorganizowanym przez Magdę Matraszek i sklep Scrapek.pl. Było bardzo miło i wesoło, niestety zaczęła się do mnie dobierać się choroba i gdyby nie wsparcie (za które bardzo dziękuję!!) Magdy i Hogaty, która obok mnie siedziała, pewnie nic bym nie zrobiła, bo w głowie miałam pustkę. A tak, udało mi się oscrapować moje ulubione kocurkowe zdjęcie. A więcej o spotkaniu poczytacie TUTAJ.

Skład: papiery z kolekcji UP AWAY i LOVE LETTERS, dziurkacz MS oraz tekturowe naklejki. Wszystko dostępne w sklepie Scrapek.pl.

Dziękuję za uwagę!

7 komentarzy:

  1. Chyba nie czułaś się aż tak źle ;) Świetna ramka, wspaniałe zawijaski, fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że choróbsko już przegonione! :)
    Bardzo mi się podoba Twoja praca, ma ciekawą kolorystykę i mimo dość ciemnej tonacji wcale nie jest smutna :) Miło mi było Cię poznać i już czekam na kolejne spotkanie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramka.:)Te motylki super razem wyglądają.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fota jest super i bardzo fajnie ją oprawiłaś.
    Proszę posmyrać Selmę za uchem ode mnie.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chim świetna fryzurka, super zdjęcia i piękna praca. Inna być nie mogła gdyż oprawiona jest miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolory, Chim! ale to już wiesz, b o pisałam na forum ;0

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) bardzo podoba mi sie ta ramka :)
    dziekuje ze przyjechalas mimo choroby!

    OdpowiedzUsuń