2011-05-09

Wiosennie po raz kolejny

Po bolesnych doświadczeniach przyszedł czas na coś weselszego. Dawno temu, kiedy byłam piękna i bardzo młoda, teraz jestem już niestety tylko piękna i młoda, ciocia i wujek zabrali mnie oraz moją młodszą siostrę na wakacje. Było bardzo miło i wesoło, oprócz wspomnień, została kupa zdjęć. Jedno z nich postanowiłam oprawić i podarować cioci na urodziny. Przedstawiam Wam letnie zdjęcie w wiosennej oprawie, które zgłaszam na wyzwanie ScrapCafe:

Skład: papier Vineyard z Lemonade, kwiatki, wycinanki z dziurkacza i maszynki.

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie radosne, oprawa wspaniale bujna :) Fajnie użyłaś dziurkacza, wygląda jak ścianka altanki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak pozytywnie, radośnie i wesoło. I jakie majtaski masz ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, że było Wam tam fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż czuć ten wakacyjny klimacik:)
    bardzo podobają mi się te żółtawe kwiaty,listki i gałązki!pozdrawiam,Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim :*
    Czeko, w piękne kolorowe kwiaty, wtedy zresztą chciałam być hipiską :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisemnie dziękuję za wspomnienia wakacyjne - cioteczka uwieczniona na fotce - buziaczki.
    Przyznam, że w tym wieku też chciałam być hipiską.

    OdpowiedzUsuń