2011-04-23

Tekściarski finał

Na początku bardzo chciałam podziękować wszystkim, którzy się zgłosili oraz za wszystkie teksty. Bardzo Wam dziękuję :* Niestety nie mogłam nagrodzić wszystkich, jednak mimo tego, przemyciłam trochę więcej wygranych, niż przewidywałam na początku. Żeby nie przedłużać:

losów jest tyle, dlatego że zgłosiły się osoby, które nie podały mi żadnych tekstów (podanie było obowiązkiem), ja ich nie potrafiłam odrzucić, w związku z tym, żeby było sprawiedliwie, zwiększyłam szanse "tekściarskich"-> każdy z nich miał w środku dwie karteczki:)




maszyna, a właściwie to maszynka, zanurzyła swą łapę w pudle



i wyciągnęła



mało jej jednak było, więc wyciągnęła drugą osóbkę, do której powędruje jakaś niespodzianka



A teraz coś dla mnie najgorszego- wybór najciekawszego tekstu. Było bardzo ciężko, ale w końcu się zdecydowałam. Zestaw numer dwa poleci do ity01. Niespodzianka natomiast powędruje do martenki (mam słabość do tego fragmentu). Wszystkich "wybranych" poproszę o adresy -> fabrykachimer@onet.pl


A ja razem z Potworkiem (moją maszynką losującą) i Selmą życzymy Wam wszystkim Wesołych Świąt!!


4 komentarze:

  1. Ooo faktycznie dużo losów nacięłaś :)) Gratulacje dla wszystkich wygranych i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy mnie oczy nie mylą, ale chyba wybrałaś mój fragment! Bardzo się cieszę z tego powodu, bo zestaw, który przygotowałaś jest wręcz zachwycający!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świat :)
    Trudno nie udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :) Świetnie się bawiłam i przeczytałam wszystkie teksty :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń