2011-03-09

Się zielono zrobiło

Zostałam poposzona o zrobienie dwóch albumów na zdjęcia ze ślubu, a właściwie ze ślubów. Pierwszy, zielony z niebieskimi dodatkami powstał bardzo szybko, drugi leży i głośno kwiczy. Sam album miał być prosty, bo oczywiście jego główną ozdobą będą piękni i uśmiechnięci Państwo Młodzi. Buźka i zadek prezentują się następująco:

Skład: papier ze scrap.com.peelu plus ILS, ramka ze scrapińca, zdristressowana i zglucona, no i oczywiście różne kwiatki i wycinanki z maszynki.

Środek, starałam się, żeby sąsiadujące ze sobą strony miały jakiś wspólny element:

Skład: papiery ze scrap.com.peelu i ILS, stemple to głównie Lemonade, napisy i serce ze scrapińca, tak jak przy okładce, kwiatki, wycinanki i inne majonezy.

Dziękuję za uwagę :*

6 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko komponujesz.Zazdraszczam okrutnie takich cudów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo pięknie :) Śliczna kolorystyka :) Czekam na drugi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem płodności oczywiście twórczej i pomysłowości :) piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo się mi podoba! Tak wiosennie. Piękna kolorystyka!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt, chociaż kolorki nie kojarzyły mi się ślubnie ;)

    OdpowiedzUsuń