2010-12-14

Notessssowo

I przyszła kolej na zaprezentowanie notesów, które tak jak zawieszka powstały na wymiany mikołajkowe.

Pierwszy tak jak zawieszka:), poleciał do Iwony. Nie pamiętam cóż to za papier, za to jestem pewna, że ramka przywędrowała z Wycinanki, ptaszek wyleciał z dziurkacza, zawijas z maszynki, a kwiatki wyrosły w Świecie Pasji i w Wild Orchid Crafts. Co się dało, pocieniowałam distressem.


Właścicielką notesu numer dwa została justyna82. Papiery to ILS, latarnia jest z Wycinanki, ptaszek jak i pasek, są dziełami dziurkaczy.

Trzeci notes powędrował do Chanderelli, tutaj niezwykle pomocna okazała się maszynka, której dziełem jest ptaszek w klatce, zawijasy i niektóre listki. Tło jest mym dziełem, z którego jestem dumna. Oprócz tego użyłam ukochanego motylowego stempla ze scrap.com.pl, kwiatki różne i tyle.

Dziękuję za uwagę.

7 komentarzy:

  1. Cudeńka!!! mój faworyt to nr.2 :) napisz mi proszę czy nadal jesteś zainteresowana wymianką kotkową :) kotek już prawie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie notesy są piękne i nie wiem, który podoba się mi najbardziej... W pierwszym jest zachowany niesamowity klimat.
    W drugiem ten intensywny fiolet z tą zielenią daje niesamowity efekt.
    W trzecim natomiast zachwyciłam się tą kompozycją kwiatowo - liściasto - floresową.
    Zazdroszczę właścicielkom tych notesów!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesy są niesamowite, bardzo dla Ciebie charakterystyczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są fantastyczne. I te ptaszki :) Widzę że jesteś bardzo dobra w tym stylu. Moją faworytką jest druga praca, bo kocham te papiery ils, dziurkacz, kontrasty, odwróconego ptaszka i distresowe brzegi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te notesy są po prostu REWELACYJNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie notesy są wspaniałe, ale moim skromnym zdaniem na miano NAJ zasługuje latarniowy! :)
    G.

    OdpowiedzUsuń