2010-09-04

Znowu wracam

Znowu zniknęłam na baaaardzo długo, ale już jestem. Dzięki za życzenia urodzinowe i za odwiedziny :* Podczas nieobecności cały czas coś tam sobie tworzyłam, nie będę już nic więcej pisać, tylko pokażę co wtedy powstało:)

Klatka, w której zamknęłam wróżkę- moją siostrę (czasami przydałaby mi się taka klatka, ale w większym rozmiarze:))



Dwie kwiatowe kartki:



Kopertówka, która trafiła do rąk mojej kuzynki i jej męża:

Pudełko:


A na koniec moja miłość- prace z klatkami, dwa obrazki i kartka:



Prawie na koniec, pragnę poinformować, że Magda Matraszek organizuje candy, w którym oczywiście wezmę udział, muszę się tylko dopisać.
A na sam koniec się pobawię, Galaxia i Jagodzianka zaprosiły mnie do zabawy, co się zwie "10 rzeczy, które lubię". Tak skrótowo wymienię: lubię kiedy moje czarne mruczące dziecko się do mnie przytula, lubię gdy wieje wiatr, lubię gdy pada deszcz, lubię stare cmentarze, lubię drzewa bez liści, lubię malować paznokcie na czarno , lubię czekoladę na gorąco, lubię szpinak, lubię kolory i wzburzone morze. Do zabawy nie zapraszam nikogo, bo pewnie większość znajomych ma już to za sobą. Pozdrawiam :D

4 komentarze:

  1. piekne tworki! klatka jest superaśna!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne prace - widać w nich ogromne postępy!

    też mam taką klateczkę TH :) a u Ciebie wygląda ślicznie! Całkowicie zakochałam się w klatce na siostrę :D też czasem by mi się taka większa przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace!
    Jestem pełna podziwu i uznania!
    Klatkowe kartki i pudełko-podbiły moje serce!
    -Ogromne brawa za to co robisz-wszystko jest cudowne!
    (Przy okazji zapraszam na moje niespodziankowe candy.)
    Pozdrawiam!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Aś-cudne prace, w przepięknych,nastrojowych , "starociowych"kolorkach,które uwielbiam
    wszystkie prace "klatkowe" cudne, z duszą i w ogóle...jestem zachwycona!Pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń