2009-09-03

To co na wczasach robiłam, jak się nudziłam

Na początku dziękuję za wszystkie komentarze:*
W ostatniej notce obiecałam, że pokażę co stworzyłam na wczasach, no i właśnie to teraz robię:)

"Na pierwszy ogień" pójdzie mój pierwszy studencki notatnik, wyszedł trochę podniszczony, ale ja lubię takie prace:



Przebywając w lesie zrobiłam jeszcze taką zwyczajną karteczkę:



To już koniec wczasowych prac, dlatego z czystym sumieniem mogę pokazać, czym się zajmowałam w ostatnim czasie.

Pierwsza powstała dziewczynkowa kartka:


Następną zrobiłam z okazji ślubu (jeszcze nie wiem czyjego):

Zaczęłam też już przygotowania do świąt:


Dziękuję za uwagę:)


9 komentarzy:

  1. fajne prace, ale ostatnia kartka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ogromnie podoba z tą dziewczynką i napisem DLA CIEBIE :)

    Jagodzianka

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie zdecydowanie najbardziej się podoba notatnik studencki(hihihi-wiem dlaczego-bo chyba z tych wszystkich prac najbardziej "uporządkowany", symetryczny, itp),"zwyczajna kartka" i Młodej Parze:)

    fajne te pracki robisz
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace! Działaj dalej i pokazuj koniecznie.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się ta ślubna najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale cudna ta świąteczna ! i ślubna i dziewczynkowa i wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postarzanie idzie Ci kapitalnie. Wygląda to tak jak byś od urodzenia nic innego nie robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dla Ciebie wyróżnienie,
    gdyż Twój blog ja bardzo cenię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dodać nic ująć!
    Notatnik i kartki wykonane po mistrzowsku!
    Wszystkie-miodzio!

    OdpowiedzUsuń